کلبه تنهایی رویا
کلبه تنهایی رویا

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 376
بازدید کل : 192850
تعداد مطالب : 544
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1





 
نازنین من

امشب هم مانند شبهای دیگر به دلم رنگ غم خورده...

ماهتاب اهسته از پس افق  خارج میشد چند ستاره کوچک هم کم کمک بر گرد درخشش زیبایش اشکار شدند...

پاسی از نیمه شب میگدشت سکوتی سنگین حاکم بر محیط بود ..

می اندیشم که دیگر چیزی جز من وقلب من وماهتاب و شمع بیدار نیست ....

ولی هنوزدیگری هم بیدار بود.....

دلدار من مدتی سترویاهای من از حالت همیشگی پا فراتر نهاده.....

بدین جهت به خواب پناه میبرم تا در رویای خیال سر در اغوش تو بگذارم واز دل پر دردم ناله ها بسرایم... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 5 آبان 1391برچسب:, توسط رویا